Kontakt i pomoc


Jakie pojazdy naprawiają Państwo w swoim warsztacie?

Zajmujemy się każdym typem samochodów osobowych, ciężarowych i innego rodzaju maszynami, które posiadają układ napędowy.

Do jakich pojazdów produkują Państwo części do wałów napędowych?

Absolutnie nie ograniczamy się do jednego typu samochodów ani maszyn, dlatego prowadzimy własną produkcję części do wałów, dzięki czemu możemy zagwarantować długotrwały efekt i bezpieczeństwo podczas jazdy.

Co może świadczyć o uszkodzeniu wału napędowego?

Niepokojącym sygnałem może być między innymi szum w głównej części układu napędowego, a także drżenie pojazdu przy określonej prędkości. Powodem może być uszkodzenie podpory wału albo niewłaściwego jego wyważenie, aczkolwiek zalecamy wówczas dokonanie gruntownego przeglądu, by jednoznacznie stwierdzić przyczynę wadliwego działania.

Czy zawsze konieczne jest dostarczenie uszkodzonego wału na miejsce?

Jeżeli jednoznacznie stwierdzono, że wał został uszkodzony, wówczas wystarczy jedynie podać nam poszczególne parametry. Następnie produkujemy lub sprowadzamy odpowiednie części, by móc dokonać ostatecznej wymiany w naszym warsztacie. Jednakże w przypadku, gdy niemożliwe jest zweryfikowanie problemu, zalecamy dostarczenie wału do naszego punktu przy ul. Grabiszyńskiej 241 we Wrocławiu.

Na czym polega wyważanie wału napędowego?

Za każdym razem po zakończonej wymianie lub regeneracji wału należy umieścić go na specjalnej maszynie, która zacznie obracać go w odpowiedniej prędkości. Wówczas możemy ustalić prawidłowy stan układu, by wydłużyć okres użytkowania wału, zmniejszyć zużycie paliwa, a także zapobiec kosztownym naprawom w przyszłości.

Jak często należy dokonywać przeglądu technicznego wałów?

Zalecamy regularne kontrole techniczne, podczas których dokonujemy zabiegu smarowania poszczególnych części wału napędowego. Wszystko powinno być zgodne z zaleceniami producenta, aczkolwiek zwiększona intensywność użytkowania może przyczynić się do częstszego serwisowania wału.

Czym warunkowane jest serwisowanie wału napędowego?

Przede wszystkim okresem eksploatacji oraz ilością przejechanych kilometrów. Według ogólnie przyjętych zaleceń serwisowanie samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów, które poruszały się wyłącznie szosami, powinno odbywać się co 10 000 km. W wypadku dodatkowej jazdy w warunkach terenowych zarówno wcześniej wymienionych samochodów, jak i pojazdów szynowych przebieg ten skraca się o połowę. Natomiast eksploatowanie owych środków lokomocji oraz maszyn budowlanych w obszarze miejskim i poza nim wymaga smarowania mniej więcej co 2 500 km.

Co można zyskać dzięki odpowiedniemu dobraniu krzyżaków i ich zagniataniu?

Krzyżaki stanowią podstawową część wału, która odpowiada między innymi za jego prawidłowe funkcjonowanie w określonej prędkości. Warto także dokonać zabiegu ich zagniatania w wale napędowym, ponieważ można znacznie wydłużyć jego żywotność oraz zapobiec ewentualnym usterkom.

Czy umożliwiają Państwo współpracę z innymi firmami?

Naturalnie, jesteśmy bardzo otwarci na nowe inicjatywy i chętnie podejmujemy się nowych wyzwań. Wszystkie zainteresowane współpracą firmy zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Co można zrobić, aby dostać się do Państwa zespołu?

Wystarczy jedynie złożyć własną aplikacje w naszym formularzu, gdzie oczekujemy od kandydata określonych umiejętności i wiedzy z zakresu poszczególnych specjalności, a także zaangażowania i chęci do współpracy.


Formularz kontaktowy

 






Pola oznaczone * są obowiązkowe.