Kontakt
Cardan System Polska
Masz jeszcze jakieś wątpliwości albo dodatkowe pytania? Śmiało możesz skontaktować się z naszymi doradcami telefonicznie lub mailowo, a oni postarają się udzielić Ci potrzebnych informacji i pomóc w razie potrzeby zdiagnozowania problemu. Zapewniamy fachową i profesjonalną opiekę klientowi, którego zawsze stawiamy na pierwszym miejscu.
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Zajmujemy się każdym typem samochodów osobowych, ciężarowych i innego rodzaju maszynami, które posiadają układ napędowy.
Absolutnie nie ograniczamy się do jednego typu samochodów ani maszyn, dlatego prowadzimy własną produkcję części do wałów, dzięki czemu możemy zagwarantować długotrwały efekt i bezpieczeństwo podczas jazdy.
Niepokojącym sygnałem może być między innymi szum w głównej części układu napędowego, a także drżenie pojazdu przy określonej prędkości. Powodem może być uszkodzenie podpory wału albo niewłaściwego jego wyważenie, aczkolwiek zalecamy wówczas dokonanie gruntownego przeglądu, by jednoznacznie stwierdzić przyczynę wadliwego działania.
Jeżeli jednoznacznie stwierdzono, że wał został uszkodzony, wówczas wystarczy jedynie podać nam poszczególne parametry. Następnie produkujemy lub sprowadzamy odpowiednie części, by móc dokonać ostatecznej wymiany w naszym warsztacie. Jednakże w przypadku, gdy niemożliwe jest zweryfikowanie problemu, zalecamy dostarczenie wału do naszego punktu przy ul. Grabiszyńskiej 241 we Wrocławiu.
Za każdym razem po zakończonej wymianie lub regeneracji wału należy umieścić go na specjalnej maszynie, która zacznie obracać go w odpowiedniej prędkości. Wówczas możemy ustalić prawidłowy stan układu, by wydłużyć okres użytkowania wału, zmniejszyć zużycie paliwa, a także zapobiec kosztownym naprawom w przyszłości.
Zalecamy regularne kontrole techniczne, podczas których dokonujemy zabiegu smarowania poszczególnych części wału napędowego. Wszystko powinno być zgodne z zaleceniami producenta, aczkolwiek zwiększona intensywność użytkowania może przyczynić się do częstszego serwisowania wału.
Przede wszystkim okresem eksploatacji oraz ilością przejechanych kilometrów. Według ogólnie przyjętych zaleceń serwisowanie samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów, które poruszały się wyłącznie szosami, powinno odbywać się co 10 000 km. W wypadku dodatkowej jazdy w warunkach terenowych zarówno wcześniej wymienionych samochodów, jak i pojazdów szynowych przebieg ten skraca się o połowę. Natomiast eksploatowanie owych środków lokomocji oraz maszyn budowlanych w obszarze miejskim i poza nim wymaga smarowania mniej więcej co 2 500 km.
Krzyżaki stanowią podstawową część wału, która odpowiada między innymi za jego prawidłowe funkcjonowanie w określonej prędkości. Warto także dokonać zabiegu ich zagniatania w wale napędowym, ponieważ można znacznie wydłużyć jego żywotność oraz zapobiec ewentualnym usterkom.
Naturalnie, jesteśmy bardzo otwarci na nowe inicjatywy i chętnie podejmujemy się nowych wyzwań. Wszystkie zainteresowane współpracą firmy zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Wystarczy jedynie złożyć własną aplikacje w naszym formularzu, gdzie oczekujemy od kandydata określonych umiejętności i wiedzy z zakresu poszczególnych specjalności, a także zaangażowania i chęci do współpracy.